Ontario - Toronto 25/9/13

25 september 2013 - Toronto, Canada

Helaas ondanks de moeheid toch maar een paar uurtjes kunnen slapen. Vandaag een spannende dag met het ophalen van de camper. We konden eind vd ochtend al terecht, maar al met al duurde het best lang voor we met alles klaar waren. Aardige mensen trouwens, die Canadezen, hebben we gisteren ook al gemerkt!

Bij de camperverhuur hebben we ook nog een tijd met een ander Ned. stel gepraat die ons ook nog tips en gidsen meegaven. P1020701Toen eerst maar naar de Walmart om wat inkopen te doen. We vonden het rijden toch wel spannend want wat is het een grote bak zeg! En we wilden dus wel voor de spits nog bij de Indian Line campground in Brampton (nabij Toronto) zijn. Gelukkig was dat niet ver en goed aan te rijden. Verder moesten we alles gaan uitpakken en ontdekken en was er eigenlijk al niet meer genoeg tijd en fut om nog een keer downtown te gaan. Komt toch best wel veel bij kijken zo'n eerste dag, zeker voor ons 'newbies'. Helaas dus geen kans meer om met de boot naar de Toronto Islands te gaan om naar de sky line te kijken. Even tijd om rustig orde op zaken te stellen en op tijd naar bed!

1. Syl:
    26 september 2013
    ...en alles al een plekje in jullie huis op wielen! het went snel allemaal hoor!Leuk he, dat je zo makkelijk contact hebt met de mensen, wij vonden ze ook zeer vriendelijk en behulpzaam! Leuk dat je tips en gidsen mee kreeg van die Nederlanders! Die hadden de reis er al op zitten zeker....jullie hebben hem nog lekker voor de boeg! Groot he, die supermarkten daar! Ik ben al benieuwd naar jullie verslag van morgen!