Ontario - Algonquin 5/10/13

5 oktober 2013 - Algonquin Provincial Park, Canada

Vandaag moeten we van deze campground (Rock Lake) weg en naar degene (Canisbay) die we nog vlak voor onze vakantie hadden gereserveerd voor 2 nachten. Het weer viel gelukkig erg mee. Wel bewolkt, maar droog. Dus konden we toch lekker gaan wP1030386aandelen. Uiteindelijk hebben we 3 kortere trails gelopen. De eerste was rondom Beaver Pond, dus we hoopten dat we toevallig een bever konden spotten. Helaas, dat is dus niet gelukt. Ook nog eentje, dat was echt een boswandeling. Die vonden we wat minder. En een andere was de Lookout waar je wel een heel mooi uitzicht had. Jammer alleen dat het vandaag wel erg druk overal is! Er lijkt wel een invasie van Aziaten te heersen ineens gek genoeg. Misschien komt dat ook omdat het weekend is.

Aan het eind van de middag hebben we bij het Visitor Centre nog wat kunneIMG_2675an internetten, want die mogelijkheid hebben we de afgelopen dagen niet meer gehad. Ook daar nog een mooi uitzicht overigens.

Nog even lekker een filmpje kijken en dan hopen dat het weer morgen ook meevalt, want de voorspelling ziet er niet goed uit…

1. Syl:
    7 oktober 2013
    Jammer dat jullie geen bevers gezien hebben! Wij hadden in west canada ook af en toe een invasie van aziaten ...Vancouver bijv. bestaat volgens zeggen voor 80% uit aziaten e.d Wel jammer he dat jullie weer een beetje in de drukte komen! Stoer Miran die foto achter het stuur! haha