Ontario - Sauble Falls 27/9/13

27 september 2013 - Sauble Falls, Canada

Een pittige rijdag vandaag. We moeten vanaf Niagara weer een stuk noordelijker. Even flink wat kilometers maken want er is verder niet zo veel te beleven in dit stuk. IMG_2360aAlleen kwamen we nog wel door ‘Mennonieten-gebied’ (een soort van Amish), waar we inderdaad met mensen met paard en koets zagen rijden en met nog historische kleding aan. Wel heel uniek zo in deze 21ste eeuw.

Ik denk dat we wel richting de 400 km hebben gereden. Bij sommige punten/plaatsen viel het toch niet mee om op de kaart de goede weg te vinden, dus dat kostte dan ook weer extra tijd en kilometers. Toch tegen etenstijd nog bij Sauble Falls Prov. Park aangekomen. Dit is wel een ander soort campground, met een plek vlak bij het riviertje en midden tussen de bomen. Omdat we nog wilden douchen (hier geen full hook-up) zijn we snel na het eten naar het wasgebouw gegaan want het was alweer donker. Bekijken we daar een doucheruimte… nee, ziet San ineens een 7 cm lange dikke vette rups met bontjas aan! Ieuww, dat soort wildlife hoopte ik nu beslist niet te zien! Gauw maar een snelle douche in onze eigen camper gedaan.

1. Ma de Roo:
    1 oktober 2013
    !Oct.vandaag eindelijk een paar verhalen door gekregen,maar we weten dat het niet iedere dag mogelijk is.Zote zien gaat het prima daar.Even over hier,alles naar wens ook met het kind,hier ook mooi weer,wel met heel veel wind.Zaterdag gefietst in Noordholland,en Zondag de reunie,erg gezellig,zo dat is stukje een.
  2. Syl:
    1 oktober 2013
    Neem jij een centimeter mee als je gaat douche, dat je precies weet dat die rups met bontjas 7 cm was?
    Aan de benamingen te zien die je schrijft kom je al over als een volleerd kampeerster!Heerlijk om te lezen!haha
  3. Marcel:
    7 oktober 2013
    Jullie wilde toch wat van de natuur zien ...??? Daar horen dan ook 7 cm. lange dikke vette rupsen met bontjassen bij :)