Ontario - Killarney 2/10/13

2 oktober 2013 - Killarney, Canada

P1030270aEen aardig lange rit weer vandaag, maar wat een mooie tocht is het geworden! Het landschap wordt alleen nog maar mooier. En de kleuren van de bomen, zo uitbundig! Nou, we zijn nu echte leaf peepers hoor. Al die kleurschakeringen van vlammend rood, tot zowat lichtgevend oranje en geel… Echt genieten.

Halverwege de middag kwamen we in Killarney Prov. Park aan. We zijn gelijk nog een korte trail gaan lopen. Nou ja lopen, meer klauteren is het op al die ongelijke stenen, boomwortels en rotsen. Wel een mooi uitzicht vanaf de granieten rotsen over de kust van de Georgian Bay. Onderweg nog genoten van een eekhoorn en chipmunk die vlakbij ons kwamen. En het mooiste was nog toen we de weg overstaken naar de ingang van het park dat we ineens ook nog 3 wasbIMG_2550aeren over zagen steken. Zo geinig! Blijkbaar zitten er hier veel, want toen we even later in onze camper zaten te eten kwam er nog een wasbeer zowat voor onze voordeur kijken. En toen we nog even buiten waren geweest en weer terug kwamen, liep die wasbeer wéér vlakbij onze camper. En hij was totaal niet bang van ons en bleef gewoon rustig om ons heen rondscharrelen, gaaf!

Morgenochtend gaan we heel vroeg tijdens zonsopgang bij de weg kijken. Dus op tijd ons mandje in…

1. Syl:
    6 oktober 2013
    super gaaf zeg die foto's, ik kan niet wachten om al jullie foto's te zien en wat leuk dat jullie wasbeertjes gezien hebben...geen idee dat die beesten daar leven?! ....even voor de duidelijkheid, het is verboden om chipmunks mee naar huis te nemen!!! haha Wat een droppies he!